plyta 6x PCI + zintegrowany lan i proc na SLOT1, S7 albo S370

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tznvy.pbz-ROT13>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 03:11:37 MET DST

szukam dobrej firmowej plyty glownej, mile widziany ASUS
gniazdo procka malo istotne, wazne jest zeby zapakowany tam procesor nie
grzal sie za bardzo (zeby wytrzymal po padzie fyrtaka) dlatego duron
itp. wszystko wieksze od 1GHz odpada

potrzeba mi na tym 6 gniazd PCI , zintegrowany LAN na realteku,intelu
albo 3com-ie , i jakies sensowne zarzadzanie przerwaniami z biosu lub
automatyczne.... sam nie wiem (wszystkie sloty beda obsadzone)

jedyne co by spelnialo po czesci moje wymagania to ASUS A7V333 - ale tam
trzeba by jakiegos durona wolnego zapodac np. stara 600 - tylko jak to
bedzie sie grzalo? a moze by sie ta 600 na tej plycie dalo przetaktowac
w dol na 400MHz ?

macie jakies typy lub propozycje?

--
Bucz
"Nie ma rzeczy niemozliwych, wszystko to tylko kwestia czasu"