Poważny problem z laptokiem

Autor: kielo <mucio_at_melo.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 22:50:53 MET DST

Mój laptop zaczyna wariować, na początku coś zrąbało się z moim głównym
kontem w windowsie xp, nie mogę się zalogować, konto gościa jest mocno
ograniczone i nic z jego poziomu nie naprawię. Dodatkowo windows nie widzi
cdrom a w biosie napęd jest widoczny. Chciałem zainstalować ponownie windows
ale okazało się że komputer nie bootuję z cdrom a w biosie nie ma opcji za
pomoca której można by przestawić cdrom żeby z niego bootowało. W moim
laptopie nie mam flopa. Czy ktos ma pomysł jak rozwiązać ten problem i
zainstalowac windows ?