Brak możliwości zainstalowania CD-ROM'u

Autor: Frank Drebin <frank_drebin_at_vp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 20:22:40 MET DST

Witam,

Mam taki problem. Wkradł mi się wirus, który zapisywał różne dane w
katalogu Windows/system32/driver (System Windows XP).
W pośpiechu skasowałem całą jego zawartość z wyjątkiem katalogów i
plików które były akurat używane przez system.
Konsekwencją tego było usunięcie paru driverów i "zniknięcie" cd-roma.
Próbowałem na wszelkie sposoby zainstalować go ponownie ale nic z tego.
Ściągnąłem oryginalny sterownik ze strony producenta i też nic. Cały
czas pokazuje że sterownik albo jest uszkodzony albo go nie ma.
Czy wiecie jak to odkręcić ???
Próbowałem nawet ponownie nadinstalować xp ale to też nic nie pomogło.
Pomocy

Frank