Re: Zakup laptopa w Niemczech

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 17:30:42 MET DST

> Czy zakup laptopa w Niemczech jest rozsadnycm wyborem? Roznica w cenach
> nadal jest znaczaca.

Jeśli mieszkasz blisko i cena jest ok to jest to rozsądne.

> Czy istnieje np. mozliwosc wymiany (przy zakupie) klawiatury na
> niemiecka oraz systemu na np. US.

zmieniasz klawiaturę systemową na PL a jak bardzo Ci przeszkadza to są
naklejki na klawiaturę (ok 15 zł)

> W Niemczech jest duzo obcokrajowcow i
> taka mozliwosc wydaje sie powinna byc. Jak to wyglada w praktyce?

Tego akurat nie wiem ale znajdź mi w Polsce laptopa z angielską wersją OS
(szef szukał 2 lata temu takiego i nie znalazł). Pamiętaj że Niemcy mają
większego fioła na punkcie języka ojczystego niż My (tam nawet filmy są
dubbingowane :)