dyktafon cyfrowy

Autor: smrek <smrek_at_vp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 16:51:03 MET DST

Zamierzam kupić dyktafon cyfrowy w cenie nie przekraczającej 500 zł.
Zależy mi na dobrej funkcjonalności urządzenia jako dyktafonu, natomiast
jego dodatkowe cechy, jak ew. dołączone radio lub możliwość nagrywania i
odsuchiwania mp3, są w tym przypadku drugorzędne.

Byłbym wdzięczny za sugestie co do wyboru firmy i typu urządzenia (i ew.
gdzie można go kupić).

Z góry przepraszam, jeśli żle wybrałem grupę do zadania tego pytania.

smrek