Re: Pofmienione znaki klawiatury - kto wie ???

Autor: Bogdan_us <marbobox_at_tlen.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 15:48:53 MET DST

Ano nim napisał(a):

> Sprawdź klawiaturę na innym kompie i spróbój kombinację bodajże Ctrl + Shift
> (to chyba działa tylko na "z" i "y")

Dziękuję wszytskim, którzy przynajmniej szczerze starali się pomóc w
rozwiazniu problemu a szczególnie "łepmasterowi" zwanemu Corvus i
kryptologowi - Adrian.

Informacja dla wszystkich, którzy spotkali sie kiedyś, maja problem lub
go dopiero będą mieli.

Dzięki pomocy życzliwych forumowiczów stwierdzam, że istnieje bardzo
wysokie prawdopodobieństwo, że problem został wywoałny przez

sysdebug32.exe (trojan) w ..\system32
lub
msxct.exe (bargain.buddy) w ..\system32

który być może podmienił pliki sterowników klawiatury:

..\system32\i8042prt.sys
..\system32\kbdclass.sys

Rozwiazanie:
1. Znaleźć i uwalić chwasty za pomocą "antywira" (napewno NAV z
sygnaturami po 13.06.2005) (jesli nic nie znajdzie, spórbować
kontynuować krok 2- możliwe że sie uda - nie sprawdzałem)

2. Poprosić mialem kumpla o podesłanie swoich
i8042prt.sys
kbdclass.sys

3.Żywcem podmienić pliki w katalogu ..\system32\

U mie całkowicie wyeliminowało problem

PS. Chciałbym publicznie przeprosić usera: Jacek Maciejewski za to, że
ośmieliłem sie opublikować tego posta akurat na pl.comp.pecet. Mam
nadzieję, że jego łaskawość wybaczy skruszonemu nieszczęśnikowi, który
żeczy mu swietlistej kariery np. w KRRiT.