Re: Asmax IAS-660 + Neostrada 128

Autor: KrZyHo <mojm_at_il.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 14:10:03 MET DST

Użytkownik wik napisał:

> nic, tylko modem mozesz sobie za zl czy iles kupic, a i daja ci w
> komplecie filtry na linie.
> dlatego podpisujac umowe mozesz zaznaczyc, ze masz juz swoj sprzet, a
> oni poprosza cie o wpisanie na umowe jego numeru seryjnego. oczywiscie
> tracisz mozliwosc kupna sagema, czy thompsona za zlotowke, ale coz.. :)
> nie wiem czy w komplecie z modemami adsl dostajesz w sklepie filtry na
> linie telefoniczna, jesli nie, to bedziesz musial i to dokupic.
> [filtr potrzebny jest do odizolowania pasma telefonicznego od pasma
> internetowego]

Czyli mam rozumiec ze dostaje od nich modem ( za jakas symboliczna
opłata), ale nie mam mozliwosci dzielenia?, i wtedy jak chce np
podzielic na 2-3 kompy w chacie to lepiej jest kupic sobie za 200zl
Modem-Router_Switch w jednym??, a da sie kupic modemo-router bez
switchy, bo switche mam??, ktos tak ma?