Mam w komputerze Dual Channel 2x256 TwinMOS BOX...

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 13:18:46 MET DST

   Witam,
Mam w komputerze Dual Channel 2x256 TwinMOS BOX.
Moje pytanie jest takie czy dokupić drugie Dual Channel 2x256 TwinMOS BOX
czy 2x512MB PC3200 TwinMOS BOX a tamtą pamięć Dual Channel 2x256 TwinMOS BOX
wyrzucić.
Jakie rozwiązanie jest lepsze.
Mam płytę główną Asus P4P800 Procesor P2400HT

Jeszcze jedno pytanie czy pamięć firmy TwinMOS czy może Kingston jest lepsza
albo jakaś inna.

 Czy dodanie drugiej porcji 512 megabajtów pamięci zmieni na korzyść pracę
komputera.
Teraz często dysk twardy pracuje zapisując plik wymiany. Myślałem że 512 MB
pamięci to bardzo dużo.
Jak uruchomię AverTV 303, będę zapisywał pytę na nagrywarce i jednocześnie
pracował w graficznym programie czy komfort pracy się poprawi.
Mam WinXP SP2.
    Pozdrawiam.
           Karol Borsuk