Re: Jaka nagrywarka za stajni LG ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 11:02:12 MET DST

On Tue, 14 Jun 2005 20:03:17 +0200, Proximus <proximus84@NOSPAMwp.pl>
wrote:

>chciałem zauważyć, że najnowsza LG GSA4163 jest cicha nawet bez
>spowalniania. w porównaniu ze starym CDRW LiteOn 0dB. Głosniej mi chodzą
>moje 3 wentylki...

To jeszcze pytanie, o polecane nośniki do tej nagrywarki.. Wiem, że
niektóre nagrywarki nie lubią niektórych nośników ( "bo tak" ), a inne
lubią bardziej.

Próbuję się dostać na serwer news cdrinfo, ale coś mi nie idzie, więc
pozwolę sobie zapytać tutaj :)

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl