Re: Jaki pendrive kupić?

Autor: yetimir <yetimir#wytnij#_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 10:07:31 MET DST

"Czajson" wrote in message:

> Może jakieś foto?

Nie mam dostepu do neta a jedynie do grup wiec bezposrednio nie podam, ale
jak wspomnialem kupilem to na allegro - jak wrzucisz haslo pendrive+czytnik
to powinno Ci znalezc kilka typow. Ja polecam tego co ja mam - wyszukaj na
allegro po moim niku - nie kupuje za duzo wiec znjadziesz szybko wsrod
zakupionych przedmiotow :))
A jak sie i to nie powiedzie to daj znac a wieczorkiem umieszcze linka.