Re: notebook - formatowanie baterii [OT]

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 08:40:02 MET DST

Użytkownik "muka" <nie@ma.maila.pl> napisał w wiadomości
news:d8nr7u$q3h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wszyscy, których spotkałem. Czyli wielu.
>
> Pozdrawiam

Mój akurat był. Przy pierwszym uruchomieniu notka (w sklepie) wyłączył zaraz
po pojawieniu się (zanim zdążyłem zareagować) panel konfiguracji, co
skutkowało uszkodzeniem systemu plików (a ostrzegano przed tym w instrukcji
zaraz na pierwszych stronach!!!). Musiał instalować system ponownie. Jestem
trochę wkurzony - bo po "fabrycznej" instalacji HP Windows wyglądał trochę
ładniej niz po "sklepowej".

Pzdr.,

Woj