Re: Notebook MaxData

Autor: Dzingis HAn <dzin_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 00:13:38 MET DST

Tomasz Jurgielewicz napisał(a):

> Podstawowe modele są słabe mechanicznie. To ważne, bo notebook cały
> czas jest poddawany dużym naprężeniom. Pękające obudowy to domena
> Acerów i innych wynalazków ale luzowanie sie złącz to norma. Wyższe
> modele (Inspiron) są w porządku. To nie jest co prawa czołg typu IBM
> ale bardzo przyzwoity sprzęt.
>
> Tom
>
> Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP, Fujitsu-Siemens
> www.monitory.mastiff.pl
> gg: 189335, skype: zpkmastiff

ja juz nie wiem gdzie zaczynaja sie modele mocniejsze i kiedy ten prog
sie przekracza patrzac na cene, zaplacilem za swoj 6900 i otrzymalem cos
co nadaje sie wylacznie jako mebel do domu i to taki z plyty a nie
drewna jak go przesuniesz kilka razy to zacznie pekac i sie rozpadnie

P.S
cena wyjsciowa byla 7500 ale wytargowalem nizsza, dla porownania za CA
3200, wiec spodziewalem sie czegos lepszego duzo lepszego bo duzo wiecej
sie placi, juz nawet nie wspomne o kompetencji sprzedawcow, ktorzy
powinni znac sie na eksploatacji przedmiotu sprzedazy

--
---
www.sokolka.dlawas.info