Re: HP Laset Jet 1020

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 23:11:57 MET DST

Soulsick napisał(a):

> Gites :-)

:)

> Jako, ze jestem lamer laserowy, to na ile (baardzo szacunkowo) starczy to
> 60zl? z 5000 stron wydrukuje?

Około 2500, ale to naprawdę szacunkowe dane. Jak się ma drukarkę laserową
to człowiek nie liczy ile drukuje ;)

Jeszcze przy takim koszcie tonera ;)

> A co z tymi jakimis bebnami?

Ten problem nie dotyczy HP. Tutaj bęben jest zintegrowany z tonerem, więc
jak kupujesz toner regenerowany to masz komplet

Dla wyjaśnienia, pisząc "toner" nie mam na myśli proszku a cały "nabój"

> To sie wymienia co jakis czas jak pasek rozrzadu, czy powinno dzialac
> przez 100lat?

Tak samo jak przy nabojach atramentowych, które można "nabijać" około 5
razy a potem i tak trzeba kupić oryginalny nabój producenta. Przy laserach
jest nieco inaczej. Jeśli dokupujesz tylko sam proszek (koszt około 20
złotych) i nabijasz sam to po pewnym czasie bęben światłoczuły i tak trzeba
będzie wymienić, ale jak kupujesz gotowy toner regenerowany to ten problem
Ciebie właściwie nie dotyczy

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098