Re: Caps Lock

Autor: harcerzyk123 <harcerzyk123_at_[_CIACH_>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 20:05:17 MET DST

Arti napisał(a):
> Działanie klawiatury jest dziwne. CapsLock od czasu do czasu sam włącza
> sie lub wyłącza. Komputer zachowuje się tak samo mimo wymiany klawiatury
> na nową. Sprawdziłem komputer skanerem mks on line, nie wykrył wirusów.
> Co to może być?

Miałem kiedyś podobny problem, okazało się że miałem uszkodzony port
PS/2 na płycie głównej. Dokładniej to port w jakiś tajemniczy sposób
został uszkodzony. Podejrzewam, że stało się to podczas zwarcia w
złamanym kablu klawiatury (komp stał wtedy w bardzo dziwnym miejscu i
złamany został kabel od klawiatury).
Prawdopodobieństwo jest bardzo niewielkie ale zawsze istnieje.
Pozdrawiam.