Re: Kolejnosc literek dyskow w windowsie/bios - jak?

Autor: digitnow <digitnow_at_hotmail.com>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 19:17:46 MET DST

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:d8n1g7$9k2

> domniemywam że Win XP wtedy - Panel sterowania - Narzędzia
> administracyjne - zarządzanie komputerem - i wtedy po lewej stronie w
> drzewku szukamy Magazyn - Zarządzanie dyskiami później już tylko wybrać
> dysk i partycje i kliknąć na nią prawym przyciskiem myszki i wybrać zmień
> litere dysku i ścieżki

Tak Win XP :) Wpierw podlaczylem dwa moje dyski, i tak zainstalowalem
windowsa na tym nowszym, i to byl przypadek o ktorym tu napisalem.
Poczytalem troche w necie i tam radzono by odlaczyc stary dysk i
zainstalowac ponownie system na samym sata. Zrobilem tak wlasnie i w
momencie jak podpinam drugi dysk i chce zbootowac komputer mam komunikat:

- Disk Boot failure, insert system disk....

W biosie sposrod dyskow z ktorych moge botowac jest cos takiego:

- CH.2 M. Samsung 200GB
- CH 1 S. Samsung 60GB
- Card in... (dokladnie nie pamietam pisze z pamieci)

Moge to zamieniac kolejnoscami i zrobic np.
- CH 1 S. Samsung 60GB
- CH.2 M. Samsung 200GB

To bez znaczenia zawsze mam ten blad, w momencie jak odlacze stary dysk
wszystko sie laduje ok... Ten stary dysk na 100% dobry, jeszcze dzis rano na
nim pracowalem i wykluczam ze nagle padl tak po prostu.