Re: Asmax IAS-660 + Neostrada 128

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 13:53:01 MET DST

KrZyHo napisał(a):
> Czy da się połączyć te dwie rzeczy? , czy ktoś ma to na chodzie?,
> teoretycznie jest mozliwośc ale chce się upewnić, pomózcie

nie bardzo rozumiem co chcesz zrobic, jakie dwie rzeczy?

> ps. Tylko poważnie, bo nie wiem co robić. Ewentualnie jeśli naprawde nie
> da się , to poradźcie jakiś inny routerek , tylko tani!! i najlepiej
> dobry:)

popraw mnie jesli sie myle. chcesz miec neostrade 128, i rozpiac ja za
pomoca routera na kilka mniejszych neostradek?
jesli tak, to najlepiej bys kupil od razu jako jedno urzadzenie modem
ADSL i router - to chyba bedzie najwygodniejsze.
np. cos takiego:
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=9202&sid=14
lub jak cos asmax'a, to:
http://www.asmax.pl/news.php?nid=41