Re: ktory laptop najcichszy?

Autor: Daniel Strzalinski <spamy_precz_at_jakis.serwer.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 13:30:44 MET DST

Marcin K. napisał(a):
> witam. mam pytanie. laptopy jakiej firmy są najcichsze? chcę sobie kupić laptopa do 4000
> zl z technologia Centrino i bardzo mi zalezy zeby cichutko chodzil. jaka marke polecacie?
> moze jakies konkretne modele?

Fujitsu Siemens Amilo Pro V2000.
Tylko trzeba poszukac, bo zostaly zastapione nowymi seriami, ktore nie
wiem jak sie zachowuja. Jeszcze miesiac bez problemu mozna bylo dostac
P4M1.6/256MB/40GB/DVDRW/WLAN/XPPro w okolicach 4000.

Mam takowego z CeleronemM od pol roku i raz na dzien sobie na chwilke
lekko dmuchnie wentylatorem przy uzytkowaniu codziennie po 7-10 godzin.
Znajomy ma z Centrino P4M i zachowuje sie podobnie.

Dodatkowe zalety: b.dobra bateria - do 5 godzin pracy
i wady: gowniane glosniki :-)

pozdrawiam
Daniel Strzalinski