Zasilacze Tagan

Autor: Dominik Tyniw <copyhere_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 13:13:19 MET DST

Witam

Noszę się z zamiarem zakupu Tagan (TG420-U1) i w związku z tym mam dwa
pytania:

1. Jakie są zalety umieszczenia dwóch wentylatorów po przeciwległej stronie
(a nie w konfiguracji 90 st. jak to jest w większości dwuwentylatorowych
zasilaczy). Wiem tylko, że to powoduje to nieco lepsze chłodzenie zasilacza,
bo już samej obudowy raczej nie... :|

2. Czy to prawda, że w zasilaczach Tagan wstawia się wentylatory 80mm
cieńsze od zwykłych (czyli cieńsze niż 25mm), a przynajmniej jeden z tych
dwóch wentylatorów jest "nietypowo" cienki (w sensie grubości, nie
możliwości)...

Dzięki za odpowiedź...

Pozdrawiam, Dominik