Najlepsza nagrywarka DVD na dzień dzisiejszy.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 09:53:21 MET DST

Witam. Temat brzmi prosto ale oczekuje nie tak prostej odpowiedzi, tylko
sprawdzic co najbardziej reklamuja i co jest najdroższe, i ile ma funkcji.
Pianowicie obecnie posiadam GSA 4120b fm a116. Nie jestem z niej zadowolony.
Nowa nagrywarka powinna spełniać następujące kryteria:
1. Bardzo szybki czas dostępu do lyty DVD i CD. po włożeniu obecnie u mnie
to jest 24 sekundy dla DVD i ok 12 dla cd PORAŻKA.
2. Nagrywanie CD AUDIO z prędkościa 2 lub 4.
3. Dość częste "zainteresowanie " i wypuszczanie firmware.
4 Cicha praca.
5 Obsługa DVD-R DL (podkreślam -R).
I w zasadzie to tyle.
Przede wszystkich chodzi mi o 1. PUNKT. Jeśli macie jakies praktycznie
doświedaczenia i znacie czasy w jakis napęd "łapie" DVD (24 sekundy to
porażka) piszczie.
Dzięki.