Re: jaka drukarke wybrac Canona ?

Autor: Piotr <wuwek_ciachnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 23:55:40 MET DST

4000 ma 5 tuszy - jak wspominali poprzednicy
4000 ma jeszcze port równoległy ponad USB
4000 ma "lepciejszy wyglądzik" - błyszczy się jak mercedesik (jednak
strasznie widać paluchy)
3000 nie widziałem, ale chyba tylko się nie błyszczy
Jak na dzisiejsze drukarki trochę duże wymiary , ale mają płaskie wierzchy
(w razie czegoś można wepchnąć pod półkę itp.)
Obie mają dupleks i druk bez marginesów

> jezeli chodzi o cene ip3000 to zobacz w sklepie canona.. cos kolo 370pln

388,84 zł - gratis papier i przesyłka - duży plus

Nawet Skąpiec wykazuje droższe oferty
http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/3876
419 zł + 60 zł przesyłka

Tusze kosztują ok. 40 zł kolorki i 48 czarny (oryginały) - niestety trochę
szybko moga się zużywać.

Minusy -
przednia klapka:
- lekko dotykasz i opada z hukiem :(
- jak włączysz wydruk najszybszy to tacka odbiorcza może nie wyłapać
wszystkiego :)
- i wygina w literę "U" wszystkie odbierane strony
podajnik górny:
- ciężko ustawić papier by być pewnym równego pobrania
tusze :
- żeby sprawdzić ilość z pojemniczkach trzeba je wyjmować

Co kupić:
iP3000 za 389zł - to bardzo dobra cena za możliwości
iP4000 za 595zł - gdyby było 495zł to tu bym zalecał
(dodatkowe 200zł - toż to komplet nowych tuszy)
Może chwilę poczekać i zobaczyć tendencję.

Piotr

PS. Ale odwalili jak zwykle - źle tłumaczą sterowanie -
- chodzi o czas schnięcia we właściwościach drukarki - żeby skrócić
musisz ustawić na dłużej.
To samo miałem w i450