Re: jaka drukarke wybrac Canona ?

Autor: zibis <zbynius_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 21:03:02 MET DST

Użytkownik "dot" <grendot@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d8kb0m$neq$1@korweta.task.gda.pl...

> to dobre drukarki (tanie tusze zastepcze, kazdy kolor osobno, ekonomiczne)

> IP4000 to drukarka typowo do zdjec

typowo do zdjec to jest dopiero 6000D albo 8500.
ale.. jezeli bedziesz czasem drukowal tez zdjecia, to warto dolozyc do
4000...
jezeli nie, to nie.. :)
moim zdaniem jest to najbardziej uniwersalna drukarka Canona, no lepsza
bylaby 5000, tylko ta cena... :(
obie maja dwa rodzaje czarnego tuszu:
jeden ten ktory jest w 3000 - pigmentowy uzywany do wydruku tekstu i drugi,
ktory jest w 6000 i 8500 - czarny foto uzywany do zdjec.
ja porownywalem zdjecia drukowane przez 3000 i 6000 - jest niewielka roznica
wlasnie w oddaniu czarnego koloru.
niestety nie mialem mozliwosci zobaczyc wydruku z 4000... podejrzewam ze
moze byc podobnie (znaczy, zdjecie podobne do tego z 6000.. ), jak sie
upewnie, ze tak jest to kupuje 4000, bo na razie to mam dylemat czy nie
warto jeszcze dolozyc do 6000... ;)

--
pozdro
zibis