Odp: lcd monitor 17" - jaki?

Autor: V <valdgir_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 19:44:35 MET DST

Użytkownik "marlet" <marlet1@op.pl> napisał w wiadomości
news:d8k6tb$3i5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
> zamierzam kupić monitor lcd 17". Przeznaczenie to praca biurowa, www,
> gry. Wybrałem 3:
> - Belinea 10 17 51
> - LG 1730B
> - Samsung 710T
> Pytanie - czy ktoś z Was korzystał (ewentualnie porównywał) z ww modeli.
> Chodzi mi tylko o tzw praktykę, bo parametry maja podobne (opis jest na
> www.mva.pl. {zaznaczę iż wiem o co chodzi w tzw kątach, odświeżaniu,
> rodzajach matryc itp}
> Dzięki za praktyczne rady

Hej,

Pare dni temu kupilem Samsunga 710MP (to praktycznie taka sama wersja jak
710T, tylko ze ma dodatkowo wbudowany tuner telewizyjny i nie ma zlacza
DVI). Jak dotad jako monitor sprawuje sie swietnie, smuzenia praktycznie nie
ma, kolorki mi odpowiadaja, nie ma zadnych subpikseli. Co do wbudowanego
tunerka, to jakosc wyswietlanego obrazu mogla by byc lepsza, ale za ta cene
nie ma co narzekac. :)

pzdr.