Re: Chieftec ATX-410-212

Autor: gardziej <gardziejewski_at_tlen(czyli>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 17:19:56 MET DST

> witam
> ostatnio kupielm zasialcz Chiefteca ATX-410-212 i wszystko dziala bez
> problemow. jednak w zaniepokilo mnie wysokie napiecie dla +12V, program
> SpeedFan (pobierajacy info z biosu) pokazuje, ze napiecie wynosi 12.59V
> bez
> duzego obciazenia, podczas skanowania antywirusem wynioslo 12.71V (!). na
> stronie benchamrk.pl
> (http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/strona-4.html)
> zasilacz ten przechodzil bez problemu wszystkie testy, wedlug producenta
> ma
> [...]

hehe :)
kupilem ostatnio taki sam zasilacz :), napiecie tez mam w okolicach 12.70.
sie zdenerwowalem i podlaczylem do innego kompa no i zupelnie inne odczyty
(ale stabilne), podlaczylem do nastepnego, jeszcze inaczej :)))

widac czemus nie chca plyty glowne dobrze go odczytywac i trzeba zaufac
marce...