Re: platforma 64 i jaki zestaw?

Autor: Siutooo na tlenie <siutooo_USUNTO__at_o2.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 16:16:39 MET DST

Użytkownik "KoRnik" <such666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d8k2pr$43j$1@nemesis.news.tpi.pl...

> plytki
>
> no pewnie i sa do bani, wiec jak nie pasuje taki wentyl boxowy to po co go
> wogole kupowac?? wersja bez wiatraka kosztuje jakies 100zl mniej (
> przynajmniej tak to jakos sobie wyliczylem jak ja kupowalem ) no i mozna
> np
> za niewiele ponad 100zl kupic np pentagram 100cu+ czy jakis nawet tanczy i
> bedzie taniej i tak niz kupno w wersji box i jeszcze jeden za 38zl.
> poszukaj
> wersji procesora oem czy jak sie tam to nazywa ( bull czy cos :P )

no ale przy prockach tych jest oznaczenie +S.939 a te OEM tego nie maja wiec
mysle ze sa one na S754 a dodatkowo te Venice sa duzo tansze - nie wiem dla
czego?

Athlon 64 3000+ OEM kosztuje 509 zl

> (

> nie wiem ( nie moge znalezc tej twojej ), ale zgaduje , ze wygladem :)),
> po
> prostu wybralem taka, jaka wedlug mnie byla najsensowniejsza w tym
> sklepie,
> co sprawdzalem, ale to tylko kwestia gustu w tym przypadku.

wyglad tutaj nie gra roli - martwie sie tylko jakie sa tam zasilacze? 350
czy 410 Wat?

> strasznie
>
> ja u siebie mam 3,: 20, 80 i 160 i cso tam sie grzeja, ale nie jakos
> strasznie, ale dosc nawet glosne sa, a podobno samsungi polecaja ludzie ze
> wzgledu na cisze.

dla odmiany wezme Samsunga i sam przekonam sie jakie sa - a ciekawe jaka
jest gwarancja na nie (czy takak sama jak na Seagaty?)

Pozdrawiam
Siuto