Jakia słuchawka z mikrofonem

Autor: Baroo <barooHATE_at_SPAMMonet.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 15:20:00 MET DST

Witam

Poszkuję dobrej słuchawki z mikrofonem (takiej zakłądanej na jedno ucho). W
sumie to potrzebny mi jest tylko mikrofon, ale wolę go mieć cały czas w
takiej samej odległości od ust. Kupiłem już jeden taki, ale to starszny
szajs (mało czuły i szumi), więc może ktoś doradzi mi coś lepszego.

Z góry dizęki za wszelkie wskazówki.

--
i NET, www.inet.one.pl www.inet.ll.pl   -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".