Re: Zakup komputera - prośba wyceny grata

Autor: Siuto <Siuto_wywal_to_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 14:07:52 MET DST

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal-dowywalenia@poczta.wykop.onet.pl> napisał
w wiadomości news:42ad7242$0$2125$f69f905@mamut2.aster.pl...
:
: Użytkownik "Siuto" <Siuto_wywal_to@o2.pl> napisał w wiadomości
: news:d8jrig$69i$1@nemesis.news.tpi.pl...
: > bierz - to jest dobra cena.
: > a jak chodzi to juz wogole git malina ;)
: > zabytki sa w cenie !!!!!
: > cena takiego zestawu z kazdym rokiem jak nic tylko bedzie rosla!!!
:
:
: Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to po co sie wogóle odzywasz ?

no wlasnie po co sie odzywasz?
ja przynajmniej odpowiedzialem na post goscia, a ty po co sie odezwales?
jezeli chcesz mnie zezloscic to ci sie nie uda - od rana mam dobry humor :)

--
Pozdrawiam
Siuto