Re: jaka nagrywarke DVD z podanych wybrac?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 12:48:46 MET DST

Artur M. Piwko w wiadomości
<news:slrndalori.pk7.pipene-news@beast.tu.kielce.pl> napisał/a:

> Tą Twoją czołówkę nieźle zjechali na cdrinfo.com...

A możesz nieco konkretniej się wyrażać?

> AFAIR o korekcji błędów można powiedziec w zasadzie,
> że nie istnieje... (-: Backup zabezpieczonych danych

Heh, sprawdzę to jeszcze raz: mam taką płytę, TDK lub Verbatim (innych
generalnie nie używam), nagraną na Liteonie 1653, po nagraniu płyta
sprawdzona - odczytywana ok. Paręnaście dni później płyta ta (nie używana i
nie porysowana) już się nie odczytuje w mojej toshibie z chipem via, na
innej toshibie z chipem toshiby (starszy model) nadal się odczytuje,
nagrywarka pioneera też ją odczytała poprawnie. Generalnie moja toshiba nie
ma problemów z odczytywaniem płyt dvd, nawet tych w nie najlepszej kondycji.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel