Re: "Śledź" low-profile do karty graficznej?!

Autor: Krzysztof Młynarski <krzysio_at_WYWAL-TO.security.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 11:35:09 MET DST

On 2005-06-13 10:02:43 +0200, "Bartek Wiecek"
<bartek.wiecek@ciach.eranet.pl> said:

> sam bym chętnie kupił ale póki co wziąłem w łapki kombinerki i przerobiłem
> długiego śledzia na krótkiego - tzn ułamałem nadmiarowy kawałek i wygiąłem
> resztę tak by pasowało i póki co działa..

To jasne, że tak zadziała. Sam o tym myślę, ale ten oryginalny śledzik
jest fajny i trochę mi go szkoda (a nóż/widelec ;-) kiedyś będę chciał
tę kartę przełożyć do innego kompa i znowu będą zawody).
Z drugiej strony nie mogę czekać w nieskończoność z uruchomieniem tego kompa...

> ale chętnie wymieniłbym na rozwiązanie fabryczne :-)

Z tego co wiem naprawdę wiele osób w Polsce kupiło karty, które w
pudełkach miały takiego zapasowego śledzia i założe się, że niektórzy
nawet to wywalają razem z pudełkiem. Mam nadzieję, że znajdę w sieci
kogoś, kto takie coś ma i nie potrzebuje, a woli odsprzedać za parę zł
niż wywalić.

Pozdro
-k.