Re: PFC w zasilaczu

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 09:14:54 MET DST

Sun, 12 Jun 2005 20:16:34 +0200, na pl.comp.pecet, Zethon napisał(a):

> http://www.frazpc.pl/artykuly/167/Konfrontacja/Chieftec/vs/Enermax
> poczytaj, poogladaj zdjecia, chyba sie mylisz, bo jesli masz taki zasilacz:
> http://i.frazpc.pl/pliki/2002/artykuly/art167/e_tab.jpg
> to ma aktywne PFC
> moim zdaniem to bardzo dobry zasilacz, jak na swoja cene to nawet bardzo
> dobry.

Niestety, ja posiadam model EG365P-VE a to jest EG365AX-VE. A jak już
nadmieniłem ten sam zasilacz ale w nowszym wykonaniu posiada PFC. Co do
tego który Pan zaprezentował zdaje się posiada tylko w opisie bo w środku
go brak. Już widziałem jak powinno to wyglądać; w Enermaxie aktywne pfc ma
postać pionowo ustawionej płytki ze scalakami po lewej stronie między
obudową a kondensatorem i cewką czego na zdjęciach nie widać ;-)