Re: matryca w laptopie..

Autor: lukasz sczygiel <adres_at_email.cx>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 00:26:01 MET DST

Marek Hobler, 'neutrinus' napisał(a):

> ooooooojjjjjjjajjjjjjjjjjj nowa matryca najtaniej 150$....... dosc
> drogo.... :) Czy nie da sie jakos tej matrycy naprawic?

Masz zreczne lapy?
Jesli tak to bierz do niej srobowkret i rozbierz matryce.
Na jeje brzegach beda podpiete takie fikusne tasiemki. Mozliwe ze sie
taka przerwala albo odkleila od samego szkla matrycy. Moze samo
docisniecie pomoze. Jesli nie to spisz sobie nazwe tej matrycki i wraz z
typem laptoka zamailuj do sprzedawcow na allegro. Wielu z nich ma
warsztaty i taka matryce ci wymieni na poczekaniu i to nie za 150$:)
Ale jak matrycka fikusna jest to moze sie nie oplacac....