Re: Acer Aspire 3000 czy Toshiba Satellite M40X 161?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 22:55:18 MET DST

Librero wrote:
> Brak trackpointa dla mnie tez jest zaletą ;)
> bateria mi nie przeszkadza, bo b. rzadko mam potrzebę uzywania laptopa bez
> zasilania.
>
> Długo juz masz Acera? Trochę mnie odstręczyło to 'plastikowe' wykonczenie
> wewnątrz - co o nim sądzisz?...

Póltorej miesiąca.
Wykończenie wnętrza kwestia gustu, osobiście wolę czarne, ale ten nie
razi. Generalnie laptopy z tego przedziału cenowego "zalatują"
plastikiem. Może to właśnie to co powoduje że odczuwam go jako
delikatnego, poprzedni niosąc w torbie wrzucałem zamaszyście do
bagażnika i się nie obawiałem, że coś mu będzie (i nie było ;) )teraz po
prostu wkładam torbę do bagażnika ;)
A bateria hmm, będziesz trzymać kompa non stop pod prądem to szybko
wykończysz baterię, kilka miesięcy i po niej

Wojtek