Re: Acer Aspire 3000 czy Toshiba Satellite M40X 161?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 22:41:53 MET DST

argh wrote:
> Witam, pilnie muszę kupić nowego laptopa, waham się pomiędzy podanymi w
> temacie. Od początku byłam nastawiona na Toshibę, jednak sprzedawca uparcie
> poleca mi Acera. Parametry praktycznie jednakowe, różnica w cenie znaczna
> (na korzyść Acera). Ratunku! Zawsze uważałam Acery za kiepską markę -
> myliłam się, czy nie?

Właśnie piszę z Aspire 3000 WLMi.
To mój pierwszy nie-IBM.
Niby ładny, funkcjonalny ale ... następny bedzie IBM ;)
A tak poważnie:
za:
- przyzwoity ekran, wygodna klawiatura, ładny
przeciw:
- bateria 2200 mAh - POMYLKA!!! max. godzina pracy, brak trackpointa
choć dla większeści to zaleta, subiektywne wrażenie delikatności,
Zarządzanie energią standardowe z XP - kiepskie, złacz usb z przodu !?
(jedno, dwa z boku)
Acer kiepski nie jest, wolę to niż jakieś California Access, Maxdaty czy
Actiny, ale do takiego IBMa ciut mu brakuje

Toshiby nie znam.

Wojtek