Re: Kupie kabel łaczący VOODOO z Kartą VGA

Autor: Tynio <tynioNO_SPAM_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 22:21:10 MET DST

> Kup najzwyklejszy , jak najkrotszy przedluzacz VGA ( z jednej strony wtyk
> meski
> z drugiej zenski) z tym ze bierz ekranowany bo na zwyklej skretce bedziesz
> mial odbicia.

Też tak myślałem ale znalazłem tylko 1,8m a to już sporo jest.
Znalazłem tak jak piszesz ekranowany z filtrem i kosztowała bagatela 25 zł
więcej od karty ;)
Jak wiadomo karta nie jest wieczna i może się zepsuć/ spalić
a kabel pozostanie a jednak gorzej kupić kabelek do voodoo niż
samą kartę ;(

Tynio

Pozdrawiam

PS