Re: problem ze znikającym CD-RW

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 20:51:07 MET DST

"Krzysztof Wolski"

> A sprawdź Waść co się dzieje, gdy odłączysz zbędny sprzęt, np dodatkowy
> dysk. Sugerowałbym sprawdzenie zasilacza.

Oczywiście sprawdzę i będę kombinował.
Problem tylko polega na tym, że nie mam zbędnego sprzętu (CD-R[W],
DVD-R[W]), HDD,FDD - miałem zamiar jeszcze podłączyć 2gi dysk tw.ale jeszcze
nie wiem, czy z uwagi na zasilacz tego dokonam [patrz: osobny wątek]. O tyle
dziwne jest to, że do niedawna wszystko było w porządku (właściwie do
wczoraj wieczora), kiedy w tym czasie nic nie było zmieniane, a dziś już nie
jest :O W między czasie nie zmieniałem zasilacza /i dopóki nie będę musiał,
nie chciałbym tego robić, biorąc pod uwagę, ile ta odrobina 'blachy z prądem
;)' kosztuje/.

BTW: Czy możliwym jest {choć mój AV nic nie wrzeszczy apropos wirusa w
kompie}, że dzieje się tak na skutek jakiegoś syfu ?
Pytam o to dlatego, że od jakiegoś czasu sukcesywnie, co kilkanaście minut
wyskakują mi dziwne okienka: "Confirm - This call is not free, this call
invokes dialing a premium rate number, the cost is 3.66 PLM min." {chyba
musze jakiegoś Spyware'a zapuścić} Nie wydaje mi się co prawda, aby ew. syf
'wyżerał' mi napędy z sys. ale może....

cOOba