Re: uważajcie na nieuziemioną kablówke

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 20:38:31 MET DST

> I bardzo dobrze. I normy i zdrowy rozsądek nakazują metalowe
> fragmenty konstrukcynie (w tym i rurociągi) łaczyć przewodami
> wyrównawczymi z tym nieszczęsnym "zerem", które powinno w dodatku być
> podłączone do uziomu.

Owszem, al eniestety (o czym przekonalem sie na wlasne oczy) w
rzeczywistosci wyglada to o wiele inaczej.

]Uziemienie mozna zrobic sobei szybko niewielkim nakladem pracy, jednak
niektorzy moga miec z tym problem. np JA bo mieszkam na 12tym pietrze ;)
Kaloryfer zatem dla wielu ludzi jest dobrym roziazaniem ktore pozwala na
zniwelowanie szumow, trzaskow i przydzwieku sieci a takze na ochrone jak w
w/w problemie.