Drukowanie po obu stronach kartki - jakim narzędziem?

Autor: Meetom <meetom_at_spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 20:32:53 MET DST

Witam!
Mam sobie drukarkę HP DJ690C (już trochę stara jak na dzisiejsze czasy).
Szukam jakiegoś programu, który zautomatyzowałby drukowanie po obu
stronach kartek. Pod Win98 miałem takie coś w toolsach od HP, ale pos
Win2k ani pod WinXp nie działają.
Teraz kombinuję tak, że najpierw drukuję parzyste, potem odwracam, wsadzam
do podajnika, a potem nieparzyste w odwrotnej kolejności (albo jakoś tak
podobnie). Jest to dość żmudne i bardzo łatwo się pomylić. Czy jest jakiś
program który zrobiłby to za mnie? Coś co "stałoby" pomiędzy programem z
którego drukuję (Word, Acrobat Reader etc.) a drukarką..
Najlepiej, żeby był trochę bardziej zaawansowany. Np. teraz chciałbym
wydrukować skrypt. Ma 88 stron. Chciałbym sobie zrobić taką jakby
"książeczkę" formatu A5, czyli to będzie 22 kartki A4 (4 strony na jednej
kartce). Jak próbowałem kombinować jak by to na piechotę zrobić, to wyszło
mi że musiałbym strona po stronie :/
Googlałem po internecie i grupach ale nie znalazłem odpowiedzi :(

Z góry wielkie dzięki za pomoc! :)

--
! Pozdrawiam - Meetom [aka Tomek]       /. `- '  (  `--'