Re: Ocena zestawu z AMD64...

Autor: trash <ex-trash_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 19:47:46 MET DST

> Pana dżej-dżej'a można się nie słuchać, gdyż jego poglądy są bardzo
> kontrowersyjne i wprowadzają ludzi w błąd. Samsung to świetny wybór.
> Widocznie naszemu JJ 5 lat temu popsuł się jakiś samsung i uraz z

Rozumiem :)

Mam takie pytanie odnosnie instacji dysku hdd sata na tej plycie MSI K8N
Neo2 Platinum. Jak to wyglada ? Czy wystarczy ze ten dysk podlacze do
kabelka sata oraz zasilania i bios mi go wykryje, a pozniej windows, czy tez
trzeba kombinowac z jakimis specjalnymi sterownikami itp... ?

trash.