Toshiba L10 i wiatrak

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 19:03:29 MET DST

W BIOSie są dwa ustawienia - jedno nakierowane na wydajność, a drugie na
ciszę. Po przestawieniu na ciszę faktycznie jest cicho, ale wiatrak
prawie w ogóle nie pracuje. Natomiast wydaje mi się, że komp w okolicach
procesora jest cieplejszy. Chociaż może tylko mi się wydaje. Czy ktoś to
testował, co się tak naprawdę dzieje po przestawieniu tego ustawienia w
BIOSie? Tzn czy procesor zwalnia i dlatego wiatrak nie pracuje tak
często, czy też wiatrak nie pracuje tak często, a procesor się topi i
wolniej pracuje? ;-)

--
Samotnik