Re: Pen drive Actina

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 18:40:28 MET DST

tylko,że moja sytuacja wyglądała troszeczkę inaczej: długo nie używałem pen'a. Były na nim dane. Przegrałem je na dysk twardy (część nie chciało się później otworzyć). Sformatowałem pen'a. Chciałem coś nagrać i nic. Za 10 razem udało się coś zgrać. Ale nie dało się już tego przegrać. Formatowałem pod Linuxem i różnymi windows'ami - nic nie pomogło. Jakby nie było partycji w ogóle. Przy próbie tworzenia nie może jej zapisać pomimo, że jest odblokowany. Wyrzuciłem do kosza.
A Ty swoje dane możesz przegrać na dysk?
Słyszałem o zabezpieczeniu programowym Actiny, ale wtedy chyba po prostu się wyświetla komunikat "podaj hasło" itp. Próbowałem nawet zainstalować soft itd., ale nie widział pendrive'a.
<WojtaS>