Re: Ocena zestawu z AMD64...

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 18:09:12 MET DST

Dnia Sun, 12 Jun 2005 17:58:35 +0200, trash napisał(a):

> Zasilacz mam Tagana 380, chyba powinien byc w miare ok
Nawet bardzo OK i nie ma co wymieniać.

> za to chlodzenie
> aktualnie uzywam Spire Falcon Rock II na socket A, raczej taki cooler mi nie
> bedzie pasowal do s939?
Z procesorem (wersja BOX) dostaniesz już cooler, ale do poważnego
podkręcania będzie on niewystarczający i trzeba będzie kupić coś
lepszego. Spire Falcon Rock II niestety się tu nie nada. Proponuję
zastanowić się nad sensownym chłodzeniem zaczynając od Pentagrama
QVC-100Cu (105zł) a na Produktach zalmana kończąc. Wodę itp. metody
można sobie darować.

> trash.
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam