Re: Ocena zestawu z AMD64...

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 17:53:37 MET DST

Dnia Sun, 12 Jun 2005 17:29:33 +0200, trash napisał(a):

> No to super, sprawdzalem oferte proline i maja rzeczywiscie tanio w
> porownaniu z innymi sklepami.
>
> Wybralem tam:
>
> MSI K8N Neo2 Platinum nForce3 s.939 - 409zl
> Athlon 64 3000+ s.939 Venice BOX - 635zl
> Samsung 200GB 8MB SP2004C SATA-2 - 395zl
I fajnie jest

> Pozostaje mi ok 470zl max do wydania na pamieci, jako ze chce wszystko kupic
> w jedyn sklepie to ktore z tych co maja w proline bys mi polecil? Chcialbym
> 1Gb, CL 2.5 lub mniej puszczony w dualu, . W tym sklepie nie za bardzo
> podaja ktora pamiec ile ma po za malymi wyjatkami... :/ Chcialbym juz dzis
> zamowic aby bylo szybciej :)
No więc tak: Twinmos fabrycznie chodzi na CL 2.5. Kingmax ma CL 2.5,
ale są to tylko parametry fabryczne, które z pewnością da się zmienić.
Ja bym brał kingmax ze względu na lepsze możliwości podkręcenia.
Zauważ że te kostki są dosyć tanie, więc jeszcze ci sporo zostanie. Tę
pozostałą kasę radzę zainwestować w dobre i ciche chłodzenie (przy
podkręcaniu się bardzo przyda, a BOX przy 2.5 GHz będzie za słaby) lub
w lepszy zasilacz.

> trash.
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam