Re: Ocena zestawu z AMD64...

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 17:04:12 MET DST

Dnia Sun, 12 Jun 2005 16:42:47 +0200, Adam napisał(a):

> bedzie i za 5 lat[hdd/dvd],
Zobaczymy. Już teraz sporo płytek ma tylko jeden kanał EIDE, więc
więcej niż 2 urządzeń się nie podepnie. Nie chciałbym wykrakać, ale
obawiam się, że już za 2 latka do zdecydowanej większości płyt dysku
PATA się nie podepnie.

> a podepnie przez przejsciowke za pare zl
> chyba na allegro abita czy msi juz nie pamietam
Za dwa lata to ja wszystkie te przejściówki wykupię a później powiem :
a nie mówiłem ;) Cóż, wydaje mi się, że bezpieczniejszym rozwiązaniem
będzie zakup dysku SATA.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3500+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]