problem ze znikającym CD-RW

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 16:26:09 MET DST

Witam,

Nie mam zielonego pojęcia co stoi u podstaw tego faktu, a zaniepokoiło mnie
to nieco (nawet bardziej) i dlatego chciałem Was prosić o pomoc:
Nie wiem, czemu tak jest, ale po włączeniu komputera, niezależnie od tego,
czy jest dysk w napędzie, czy też nie nie widać jest w systemie (Mój
Komputer) jednego z urządzeń - CD-RW. Po restarcie czasem widać, czasem nie,
ale, co dziwne kiedy wejść w 'właściwości systemu' Panelu Sterowania, a tam
Stacje dysków i dać 'Skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu' to czasami bywa
tak, że ów napęd się pojawia zarówno w tym miejscu, jak również w Moim
Komputerze. Dodam jeszcze, że wogóle system zachowuje się niestabilnie. Czy
jedynym (mam nadzieję nie) wyjściem będzie reinstalka OS-a czy da się coś z
tym zrobić ?

cOOba