RivaTuner jak ustawic?

Autor: marcin154 <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 13:51:07 MET DST

Witam grupowiczow...

Mam pytanko, czy jest gdzies jakas strona lub cos na temat ustawien
RivyTuner mam karte GF FX5900XT chcialem troszke ja podkrecic i
ustawienie mam w Rivie 490/810 chcialem wiecej dac ale juz nie moge nie
wiem dlaczego skoro widze ze jest tam do 1050.

No i reszte ustawien nie wiem jak tam powinno byc aby byly lepsze
osiagniecia bo na tych ustawieniach mam tylko 15614 ptk. A sterowniki
mam teraz najnowsze nVidia 71.89.

Mialem wczesniej na sprawdzenie 53.03 i osiagniecie bylo 16200 na tych
ustawieniach zegara. Ale wtedy nie szlo pograc np. w NFSU2 bo sie
zamazywal obraz.

pliss o pomoc....

z powazaniem

ps. Jesli to nie tu powinienem pisac tego postu to wielkie sorry.