Re: PC desktop do nowych gierek?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 11:22:13 MET DST

B.Paciorek napisał(a):

> Pytam, bo obecnie na PIV 2,4 bez HT z 1GB byle jakiego ram-u z Radeonem
> 9600 np. CS sources, czy HL2 chodzą sobie oki ale bez full wodotrysków-
> a tak mnie korci coby w BF2 pograć sobie- czy wymieniając tylko karte
> graficzną poprawie możliwości komputera?

czy poprawisz zależy co wsadzisz, jak pomyślisz o jakimś 6600GT to
poczujesz różnicę, a procesor: mam takiego samego PIV, sprawdź go, bo
mój na boxowym chłodzeniu idzie swobodnie na 2,8, a teraz zakładam QC-80
Pentagrama i liczę, że może na 3GHz się da puścić (a na pewno nie będzie
tak wyło).

--
                 _____