Re: Problem z zamykaniem komputera

Autor: Mephisto2oo5 <mephisto_at_msi.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 11:06:24 MET DST

Uzytkownik "Beatfan" <toszbar@NOSPAM.wp.pl> napisal w wiadomosci
news:d8gp2k$qe1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Cze!
>
> Mam problem z zamykaniem komputera. Kiedy chce go wylaczyc po dluzszym
czasie uzytkowania (dajmy na to po godzinie) zawiesza sie na ekranie
"Zamykanie systemu". Kiedy wybiore opcje zamykania "Uruchom ponownie",
rowniez sie zawiesza, a na ekranie widac jedynie "Ponowne uruchanianie
systemu Windows...". W tych sytuacjach musze wylanczac recznie.
> Przypuszczam, ze potencjalnych problemow moze byc dozo, ale wirusa raczej
nie mam, w zasobniku mam uruchomione jedynie trzy niezbedne probramy i mam
sciagniete wszystkie update'y do Windowsa 98.
> Co robic?

Jest poprawka usuwajaca tego buga - nazywa sie Windows 98 Shutdown
Suplement. Mam to nawet na dysku, jak chcesz to ci na maila podesle.