Re: COMPAQ SLIM PII350 i problem z kartą CF...

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tznvy.pbz-ROT13>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 07:21:32 MET DST

Użytkownik NET napisał:

> ...czy ktoś próbował instalować w tych (np na allegro:
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54227488 ) instalować kartę
> Compact Flash o pojemności 256MB lub większej? Ja do nich próbowałem
> zainstalować kartę (zamiast HDD) 256MB CF High-Speed KINGSTONa i BIOS
> jej nie wykrywa! Natomiast 128MB KINGSTONa (normalna - nie HIGH-SPEED)
> jest normalniue wykrywana. Nie wiem teraz czy to problem rodzaju pamięci
> (HIGH-SPEED - zwykła) czy też rozmiaru kości? Proszę o pomoc!

stawiam na ustawienia biosu, bo kosc na przejsciowce to zwykly dysk... a
te compaqi wykrywaja napewno do 8.4gb a znajac suport compaqa i hp do po
ubgrejdzie biosu duzo duzo wiecej

btw. co chcesz na 256 wgrywac?
ja postawilem kilka linuxow<>routerow na 64MB

--
Bucz
"Nie ma rzeczy niemozliwych, wszystko to tylko kwestia czasu"