BZYKI

Autor: Rafal <netrafal_at_enter.net.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 02:42:23 MET DST

Witam. Mam dzwiekówke na PCI na procesorze CMI8737 (Mint bodajże,4 kanały).
Jak tak sobie siedzie w nocy (2:35 :-) ) to w słuchawkach słyszę takie
dziwne bzyki, piski w momencie gry poruszam myszką, przewijam stronę
scrollem itp.
Są one dość CICHE i niezauważalne gdy słucham mp3 lub odpalam gierki.
Niemniej gdy jest cicho - denerwują.
Fakt, że karta jest za 40zł, ale Beethovenem nie jestem ;-)

Czy to wina ceny, producenta, układu czy konfliktu z myszką ??

Stery oryginalne z CD