Re: Jaki LCD kupic do 2000zl?

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 22:35:06 MET DST

Użytkownik "Marek Kerscht" <brak@email.bo.spamu.duzo.pl> napisał w
wiadomości

> Przeznaczenie monitora ma byc gry, filmy, przegladanie stron www, obrobka
> textu i grafiki, czyli chyba takie ogolne. Przegladalem juz siec i nie
> potrafie sie na nic zdecydowac tyle mozliwosci jest. Generalnie chcialbym
> aby byl to dobry monitor, z duzymi katami widzenia, idealnym odwzorowaniem
> kolorow, aby mozna bylo przyjemnie ogladnac film bez jakis efektow
> specjalnych jak smuzenie itp, to samo tyczy sie gier. Posiadam karte
> graficzna z wyjsciem DVI i takie tez chcialbym wykorzystac do podlaczenia
> monitora, dodatkowe bajery w monitorze typu glosniki nie sa mi potrzebne
> [...]
Eizo L568, to siedemnastka, ja ja uzytkuję od kilku miesiecy - internet,
obrobka zdjec, filmy, gry FPP i CMR4, i da sie zyc z tym monitorem. Smuzy
tylko w niektorych grach i to tak, ze bez trudu sie przyzwyczailem - gram
nawet w CS i jakos leci. A obraz - foty, filmy - fantastyczny, gdzies
czytalem, ze smuzenie w filmach jest dostrzegalne - kurde, jakies sokoly to
pisaly, bo ja nie dostrzegam zadnego a ogladam zwykle fimy i kreskowki z
dziecmi.
Tak, wiec moge polecic.
pozdrawiam
Piotr