modul wejscia/wyjscia do komputera;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 17:48:14 MET DST

witam!

czy spotkal sie moze ktos w handlu z jakims prostym
modulem wejscia/wyjscia - analogowym: wyjscie np. z
przekaznikiem do sterowania urzadzeniami 220V, 12V
oraz proste wejscie, ktore pozwoli mi stwierdzic,
czy wejscie jest zwarte; czyli bez zadnych pamieci,
bez zastrzaskow - chcialbym tylko moc w danym momencie
odczytac, czy wejscie jest zwarte i w danym momencie
zewrzec na wyjscie;

interfejs do komputera najchetniej przez zlacze
drukarki - moze byc BPP - lub przez zlacze RS232;
ewentualnie jako karta - moze byc ISA - ew. PCI;

liczba wejsc: np. 4; liczba wyjsc: np. 4;

chodzi mi o jakis naprawde prosty gotowy produkt,
zeby byl on tani; wiem, ze istnieja superprofesjonalne
sterowniki i moduly I/O, ktore steruja dziesiatkami
urzadzen i sa hiper programowalne, ale one kosztuja;

uprzedzajac ew. pytania: nie jestem sobie w stanie
tego sam zrobic, bo nie mam doswiadczenia z lutowaniem
scalakow; a nie chce, zeby to wygladalo jak choinka;

dlatego wlasnie szukam czegos gotowego;

pzdrv;
adas;